6 zile (1 zi/saptamana)
590 EURO + TVA
First time People Supervisor este un program dedicat celor care au responsabilitatea de a conduce echipe de operatori, indiferent de departamentul din care fac parte: producție, logistică, mentenanță, etc. Programul a apărut în urma conștientizării nevoii de instruire consistentă și structurată a managerilor operaționali. Scopul programului este acela de a-i echipa pe cei ce au primit din partea organizației responsabilitatea de a coordona o echipă de oameni. Echiparea se va face ținând cont de nevoile specifice fiecărei organizații, anumite subiecte pot fi înlocuite cu altele noi ori pot fi extinse.
Caracteristicile unui lider de echipă: disciplinat și echilibrat, autonom, comunică asertiv și constructiv, asigură suport și motivează membrii echipei, orientat spre implementare, arată respect față de toți angajații, conduce prin exemplul propriu, folosește eficient și eficace resursele, rezolvă structurat problemele și face îmbunătățiri, cunoaște cerințele de calitate, cunoaște instrucțiunile și fluxurile de lucru, își cunoaște zona de responsabilitate.
PROGRAM
Sesiunea 1
Noțiuni generale de management (1 zi):
- definiție, rol și obiective;
- funcțiile managementului;
- paradoxuri ale managementului;
- pași în creșterea influenței.
Sesiunea 2
Locul și rolul managerului în organizație (1 zi):
- cum funcționează o organizație;
- ce rol poate avea managerul într-o organizație;
- despre valori și cultura organizațională;
- pași în instruirea unei rețele de influență;
- relația cu șeful direct.
Sesiunea 3
Managementul echipei (1 zi):
- conducerea echipei în prezent, dar și cu ochii spre viitor;
- rolurile membrilor echipei și cum vor lucra ei împreună;
- tehnici de delegare;
- managementul situațional
- evaluarea performanțelor individuale și de echipă.
Sesiunea 4
Managementul operațional (1 zi):
- standardele de lucru; proceduri și instrucțiuni de lucru;
- metoda 5S; indicatori de performanță;
- administrarea bunurilor și echipamentelor;
- feedback și feedforward.
Sesiunea 5
Tehnici de rezolvare de probleme (1 zi):
- abordarea conflictelor;
- corectarea deviațiilor;
- metoda PDCA;
- metoda Ishikava;
- metoda 5 De ce?.
Sesiunea 6
Îmbunătățirea continuă (1 zi):
- modul de gândire și condițiile ce duc la îmbunîtîțiri continue;
- principii ale gândirii Kaizen;
- evenimente Kaizen;
- Gemba walk și Muda hunting.
Nu sunt specificate condiții de participare.
Acest curs este recomandat persoanelor care ocupă posturile:
- Șef de schimb;
- Team Leader;
- Supervizor;
- Manager nou promovat.
Sunt incluse în tariful de participare:
- Masa de prânz, cafea și băuturi răcoritoare;
- Materiale de instruire;
- Examinarea si certificatul de absolvire.