3 zile
980 EURO + TVA
Introducere în Continual Service Improvement;
Principii de Continual Service Improvement;
Procesul Continual Service Improvement;
Metode și tehnici pentru Continual Service Improvement;
Organizarea pentru Continual Service Improvement;
Considerații tehnologice;
Implementarea Continual Service Improvement;
PRINCE2®, ITIL® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under licence of AXELOS Limited. All rights reserved.
Participanții la curs trebuie sa dețină certificatul ITIL® Foundation.
Manageri;
Personalul de supraveghere;
Liderii echipei;
Designeri de servicii;
Arhitecți IT;
Instructorii ITSM implicați în procesul de gestionare, coordonare și integrare a activităților în ciclul de viață al serviciului;
Persoane care au nevoie de o înțelegere mai aprofundată a ITIL® Continual Service Improvement;
Profesioniștii care lucrează în domeniile asociate cu strategia de planificare, execuție și control în cadrul unui model de afacere bazat pe servicii, care caută o înțelegere a conceptelor, proceselor, funcțiilor și activităților implicate în strategia de serviciu;
Persoanele care au participat la modulul ITIL® Foundation și care doresc să obțină certificarea ITIL® Expert.
Sunt incluse în tariful de participare:
Materiale de instruire;
Masa de prânz, cafea și băuturi răcoritoare;
Examinarea și Certificatul de absolvire.